• Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
  • Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci,
  • Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy
  • Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek
  • Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně.
  • Můžete sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení jste informován emailem
  • Při prvním přístupu do systému zvolte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplňte email a zadejte „Registrovat“. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
  • Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky